Subject: FW: 1-8/140-1 Töötervishoiu ja tööohutuse seaduse muutmise eelnõu: vastuskiri
From: "MKM info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 14:58:02 +0300

From: Eneken Sepa - MKM <[email-masked]>
Sent: Friday, April 4, 2025 2:37 PM
To: info - MKM <[email-masked]>
Subject: Ed: 1-8/140-1 Töötervishoiu ja tööohutuse seaduse muutmise
eelnõu: vastuskiri

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: reede, 4. aprill 2025 14:05
Adressaat: Eneken Sepa - MKM <[email-masked]>
Teema: 1-8/140-1 Töötervishoiu ja tööohutuse seaduse muutmise eelnõu:
vastuskiri

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Eneken Sepa

Edastame teile advokatuuri ettepanekud.

Lugupidamisega

Merit Aavekukk-Tamm

jurist

From: Eneken Sepa - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 21, 2025 9:56 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; ETTAS info
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; Eesti Advokatuur <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
Eesti Kutsehaigete Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Cc: Eva Põldis - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Palume sisendit töötervishoiu ja tööohutuse seaduse
muutmisvajaduste kohta

Tere!

Olen Eneken Sepa Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi töösuhete ja
töökeskkonna osakonnast.

Oleme käesoleva aasta esimeses pooles kaardistamas töötervishoiu ja
tööohutuse seaduse muutmisvajadusi ning sellega seoses ootaksime hea
meelega ka teie sisendit, kas ja mis vajaks muutmist, sh ettepanekuid
halduskoormuse vähendamiseks. Saabunud sisendi pinnalt kaardistame, kas,
mida ja mis ulatuses muuta ning algataksime õigusakti muudatuse protsessi.

Lisasin manusesse ka Exceli faili, milles palun teil välja tuua järgnev -
muutmist vajav paragrahv; probleem/põhjendus, miks paragrahv muutmist
vajab; muudatuse ettepanek (võimalusel konkreetne sõnastusettepanek).

Ootame teiepoolset sisendit hiljemalt 4. aprilliks 2025.a e-posti teel
<mailto:[email-masked]> [email-masked]. Kui on täiendavaid
küsimusi, siis andke märku.

Kõike head,

	Eneken Sepa
nõunik
Töösuhete ja töökeskkonna osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5875 9696  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn